Latus Chia doručak

Latus Chia doručak
14/09/16ReceptiAutor: Stylish.hr

Ljeto nam se polako bliži kraju, no ja to još uvijek odbijam. Upiti i zadnju traku sunca i mora definitivno je moj cilj . No ipak sa malo hladnijim jutrima imam veću želju za nečim finim i malo više hranjivijim.

Doručak često zanemarujemo ili posegnemo za nekim brzim rješenjima, poput različitih salama ili namaza na kruhu. No možda ako vam se ova ideja svidi uključite i ovaj super malo drugačiji recept u vaš meni. Kako vjerujem da dosta vas sada se opet brine i za vaše male školarce ovo je još jedan zdravi način kako i njima prirediti zdravi i fini doručak za pojesti prije ili ponijeti u školu. 

U Latusu sve znaju i o školarcima i o sirevima i jogurtima… Klinci ih jednostavno obožavaju!

Za ovaj recept iskoristila sam njihove prefine jogurte za izradu Chia pudinga sa domaćom granolom!

Ok prvo abeceda pojmova:

Chia sjemenke su prepune vitaminima, zdravim i lako probavljivim proteinima i aminokiselinama.

Granola - fancy naziv za za onaj fini, slatki crumble, najsličnije crunchy “pahuljicama”

Granola

  • 50 g zobenih pahuljica
  • 50 g nasjeckanih mješanih orašida (bademi, indijski, makadamija, lješnjak.
  • 2 žlice šećera
  • Malo soli
  • Malo cimeta
  • 20 g rastopljenog maslaca
  • 20 g sušenog voća (goji, brusnice, datulje, grožđice.)

Ukoliko vam se ne da mjeriti, otprilike sve na žlice umiješajte i samo zapamtite da ne pretjerate sa maslacem i šećerom!

Sve osim sušenog voća promiješajte u zdjeli te istresite na papir za pečenje. Stavite u pećnicu na 195 C 10 minuta. Nakon toga malo promiješajte te dodajte sušeno voće i vratite u pećnicu na još 3 – 4 minuta.

Evuala  gotovo ! Spremite u staklenku (provjereno može u staklenki trajati i do 3 mjeseca) te osim uz naš prijedlog savršena je uz sladoled, pečeno ili svježe voće, frozen jogurt, ili kao dodatak drugim pahuljicama…

Chia puding

Mjerica mi je bila čašica Tekućeg Latus jogurta: 

  • 1 mjerica tekućeg Latus jogurta
  • 1 mjerica Latus voćnog jogurta (marelica, jagoda ili jabuka cimet)
  • Pola mjerice Chia sjemenki 

Sve dobro izmiješati, rasporedite na par zdjelica, čašica ili staklenki te pustite u hladnjaku na par sati ili preko noći da Chia odradi svoju magiju! Meni je super praktično napraviti si 2-3 porcije i ujutro imam u maloj plastičnoj posudi spremno za ponijeti na more ili u školu.

Uživajte u zadnjim valovima ljeta uz Latus!   

Napisala: Zvjezdana Vukić

Izvor: stylish.hr


Galerija